» Kinesioteip

Kinesioteipimise meetod on turvaline ja efektiivne viis lihas- ja liigesvaevuste leevendamiseks.

Kinesioteipimise meetod on pärit Jaapanist ning on levinud praeguseks üle maailma. Eriti palju kasutatakse kinesiotepimist spordivaldkonnas, kuid aina enam ka laiemalt füsioteraapias.

Kinesioteip ei sisalda ravimeid, tema toime on eelkõige mehaaniline ning mõjutatakse nahka ning selle all asuvaid kudesid.
Kinesioteip aitab stimuleerida nii lümfiringet kui ka lihaste tööd selliselt, et turse põletikulise koe piirkonnas ning seega ka valu vähenevad.

Kinesioteibi omadused:

  • Valmistatud puuvillast.
  • Tänu elastsusele liigub nahal mugavalt.
  • Püsib nahal ka higistamise korral ning pesemisel
  • Praktiliselt allergiavaba
  • Püsib nahal kuni nädal
  • Praktiliselt ei piira liikumist
  • Paljudel juhtudel on võimalik paigaldada ise. Keerukamate teipimisprotseduuride jaoks soovitatav spetsialisti konsultatsioon.
  • Hingav materjal tänu liimi spetsiaalsele asetusele.
  • Saadaval erinevates toonides – sinine, punane, roosa, kollane, roheline, oranž, valge, must ja lilla.

Kinesioteibi mõju:

  • Vähendab valu
  • Alandab põletikuprotsesse ja turset
  • Kiirendab ülekoormuses või vigastatud lihaste paranemist
  • Aitab taastada või säilitada lihaste jõudlust isegi vigastuse tingimistes.
  • Suudab toestada lihaseid ja liigesidemeid ning ei tekita liigesliikuvuses piiranguid.
  • Vähendab lihasspasmide tekke võimalust
  • Aitab kiirendada hematoomide(sinikate) ravi

Kuidas kinesioteipi kasutatakse?

  • Enne teipimist tuleks konsulteerida füsioterapeudiga milline on kõige efektiivsem viis antud probleemi teipimiseks.
  • Pese teibitav piirkond puhtaks ning vajadusel raseeri.
  • Teibi nurgad lõika kumeraks, et vältida teibi kiiret lahti tulemist.
  • Paigalda teip nii nagu füsioterapeut õpetas või juhendis ette nähtud.
  • Ära kunagi venita teipi täies ulatuses!
  • Tugeva sügeluse või punetuse korral tuleb teip viivitamatult eemaldada!
  • Teibi märjaks saamisel ei tohiks teipi tugevalt hõõruda. Parem on kasutatada kuivatamiseks kätepaberit vms.
  • Magamise ajaks tasub labajala piirkonnas kasutada näiteks sokki, mujal elastiksidet, et vältida teibi lahti tulemist. Elastiksidet magamise ajaks kõvasti mitte kinni tõmmata!!
  • Teipi ei ole soovituslik hoida peal üle nädala. Tekitab nahale ärritusi.
  • Teibi eemaldamisel ei tohiks kiiresti tõmmata, kuna kaua naha küljes olnud liim võib nahka kahjustada. Parim viis on kas teip aeglaselt maha rullida või lükata nahka teibi küljest aeglaselt lahti. Ei soovita teipi eemaldada duši all ega saunas.
  • Ülejäänud liimiosad saab eemaldada kas vee ja seebiga või alkoholi kasutades.
  • Kahe teipimiskorra vahele tuleks soovituslikult jätta 1-2 teibivaba päeva.

Millistel puhkudel kinesioteipi kasutatakse?

  • Akuutsed traumad(hüppeliigese väänamine, sõrmevigastused jne)
  • Liigesvalulikkus(õlaliigese kroonilised valud, põlvevalud)
  • Tursed ja hematoomid
  • Talispordialadel näo külmakahjustuse vältimiseks
  • Seljavalud
  • Peavalud
  • Kaela ja õlavöötme lihaspinged
  • Armiravi
  • Käte „suremistunde“ korral (karpaalkanali sündroom)
  • Lihastraumad(lihaste venitused)
  • Epikondüliidi raviks(„tennise ja golfi küünarnukk“)

 Hind 9,90 EUR